Vil du have flere kunder?
Få et gratis, månedligt tip til optimering af din hjemmeside leveret direkte i din indbakke.
Få nyttige usability tips her
Vil du have flere kunder?
Få et gratis, månedligt tip til optimering af din hjemmeside leveret direkte i din indbakke.
Vi er et team af skarpe specialister i Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) som ved, hvad der fungerer bedst, for at din virksomhed kan tiltrække leads og salg til klikpriser, der kan betale sig.
Google Ads er – efter vores mening – den mest intelligente og omkostningseffektive form for markedsføring på nettet man overhovedet kan indkøbe. Derfor vælger mange af vores kunder også denne løsning. Med Google Ads er der altid muligheder for at skabe et fornuftigt afkast (ROI), hvilket vi sammen finder en strategi for.
Vi adskiller os fra andre bureauer af flere grunde:
Vi følger altid med i de seneste trends og udviklingen på Google Ads-området
Vi gennemtænker kampagneopsætning, sporing og optimering for at skabe den bedste langsigtede performance
Vi forstår vores kunders forretning og udfordrer dem på deres egen opfattelse, samt byder ind med vores specialiserede viden
Vi tænker i integrerede løsninger og sammenhænge mellem forskellige online-aktiviteter såsom hjemmeside, Facebook og andre kanaler/medier
Vi er ærlige. Hvis vi ikke mener, at Google Ads er den rette vej for dig, finder vi sammen bedre alternativer
Selve processen med dig som kunde vil typisk indebære, at vi skaber et overblik over jeres nuværende aktiviteter på Google Ads og kommer med forslag til forbedringer. Har I ikke allerede en Google Ads-konto, sætter vi naturligvis en op for jer. Dernæst tjekker vi om alt fungerer som det skal, hvorefter den løbende optimering af kontoen gradvist gør jeres annoncering skarpere og skarpere.
Google Ads er blevet mere kompleks med årene, og der er kommet mange flere muligheder. Vi står klar til at fortælle om disse muligheder og sætte kampagner op, som genererer netop den trafik, I er interesserede i.
Vi har løsninger til enhver virksomhed og kan skræddersy den efter dine behov, dit budget og din forretning. Kontakt os helt uforpligtende på
Hos Online-Results har vi samlet et superstærkt hold af erfarne Google Ads-specialister, som kan sikre din virksomhed en god ROI. Vores hold tæller nogle af de største kapaciteter på området i Danmark, hvis viden om Google Ads er uden sammenligning. Kontakt os og hør hvordan vi kan optimere din Google Ads-kampagne og hjælpe dig i mål.
“
Vi sætter os ind i kundernes forretning og går hele tiden efter at konkretisere formålet med deres marketing indsats. Samtidig ser vi holistisk på vores indsatser for kunden – dvs. vi tænker fx på sammenhænge mellem UX-design på hjemmesiden, søgeordenes relation til kundens forretning og interaktioner med kundernes hjemmeside. Vi ser aldrig ensidigt på online marketing og det tror jeg er med til at skabe virkelig gode resultater for rigtig mange af vores kunder.
Daniel
PPC & Display Specialist, Online-Results
Vores stærke team af Google Ads specialister sikrer dig intelligente og omkostningseffektive kampagner med et fornuftigt afkast. Få en uforpligtende snak om, hvordan du får mest ud af din online markedsføring
Vi er certificeret Google Partner. Det kræver, at man konstant holder sig ajour med de utallige muligheder, der er for at udnytte Google Ads fulde potentiale. Vores hold af Ads specialister er alle certificerede i såvel shopping, søgeannoncering, displayannoncering og Google Analytics.
Vores store erfaring giver os en unik indsigt i, hvordan en kampagne skal komponeres, baseret på best practice. Vi finder de rigtige søgeord og sørger for, at du har de søgeord, der fører til salg. Vi sikrer også, at vi i videst muligt omfang har fravalgt de søgeord, som blot giver trafik, men ingen henvendelser.
Google belønner kvalitetskampagner – det vil sige velskrevne kampagner, hvor hjemmeside, søgeord og kampagnetekster harmonerer. Vi er specialister i at lave Google Ads kampagner, som scorer højt hos Google. Vi sikrer dermed vores kunder høje placeringer til lave priser.
Vi har solid erfaring med at værdisætte mål på din hjemmeside. For de fleste handler det om at skaffe flest muligt kunder til den laveste pris, og konverteringsoptimering er derfor ofte omdrejningspunktet for en kampagne. Men vi har også stor erfaring med andre målsætninger såsom informationsdeling og branding.
Der findes uendeligt mange områder, hvor man kan vælge at optimere en Google Ads kampagne. Udgangspunktet for ethvert Ads samarbejde med os er at lægge fokus og prioritere således, at vi skaber den bedst tænkelige ROI for dig og din virksomhed.
En stor del af den løbende optimering handler om at arbejde og udvikle på de søgeord, som skaber afkast – samt afvikle og begrænse de søgeord, som blot skaber trafik.
Online-Results kigger på, hvor i landet du får flest kunder til de laveste priser. Vi optimerer dine kampagner, så du er synlig, hvor du får kunder, og ikke spilder unødige annoncekroner på områder, som ikke giver et acceptabelt afkast.
Vi arbejder på at finde ud af, hvor den optimale placering er for din virksomhed på givne søgeord – kort sagt, hvor er volumen og indtjeningen højest i forhold til udgiften.
Din Google Ads kampagnes succes handler i den grad om at have den rigtige struktur fra starten. Vi sikrer den optimale struktur i din kampagne, så den giver et godt overblik og får det bedst tænkelige udgangspunkt for optimeringsmuligheder.
Ofte vil man opleve, at trafik på visse måneder om året, på visse uger i måneden, på visse dage i ugen og på visse tidspunkter af dagen er mere værd. Derfor arbejder vi målrettet på at få identificeret disse tidspunkter og optimeret dine kampagner i forhold til den viden.
Nogle annoncetekster sikrer din virksomhed de højeste placeringer til de lavest mulige omkostninger, mens andre skaffer dig de fleste salg. Vi finder den rigtige løsning til din virksomhed gennem løbende optimering og tilpasning.
Afhængig af branche og målgruppe vil der være stor forskel på, hvilke enheder der giver dig de fleste kunder til den lavest mulige pris. Vi arbejder målrettet mod at indstille kampagnerne i forhold til de enkelte enheder, så de giver dig størst muligt afkast i forhold til din investering i Google Ads.
Search Ads giver dig synlighed, når potentielle kunder, der er langt i salgstragten, aktivt søger efter dine produkter eller ydelser og er klar til at købe.
Remarketing List for Search Ads er remarketing, så du fx kan målrette dine søgeannoncer mod tidligere besøgende på dit website, som er i overvejelses- eller købsfasen.
Shopping Ads er en oplagt mulighed for webshops, hvor potentielle kunder i både research-, overvejelses- og købsfasen kan eksponeres for annoncer.
Display Ads er ideelle til alle faser i salgstragten. De kan både bruges til branding og fastholdelse, samt til kunder i overvejelses- og købsfasen.
Kampagner på YouTube kan også tilpasses, så de kan bruges til alle faser i salgstragten, og mediet er oplagt for fx uddannelsesinstitutioner og efterskoler.
Der kan være stor forskel på, hvilke sider der sælger bedst på din hjemmeside og hvilket budskab fra din hjemmeside, som bedst matcher de potentielle kunder og Google Ads (tidligere Google AdWords) kampagnerne. Vi arbejder målrettet på at identificere og udvælge de bedste og mest konverterende landingpages til dine kampagner. Online-Results arbejder også målrettet med konverteringsoptimering af hjemmesider og usability.
Vi undersøger om kunder, som tidligere har besøgt din side, har større eller mindre værdi end nye kunder, og optimerer og indstiller dine kampagner i forhold til dette.
“
Jeg har med stor tilfredshed brugt Online-Results til både SEO, Google Ads og hjemmeside. De yder altid en meget kompetent og professionel rådgivning, hvilket har skabt markante resultater.
Thomas Wetche
Direktør, Begravelsesforretningen Vahl & Wetche
Det korte svar er, at du skal arbejde med AdWords – eller Google Ads, som det hedder nu, hvis det er en god investering for din virksomhed. Heldigvis findes der et hav af muligheder for at spore effekten af din Ads kampagne. Det er vores mening, at Google Ads i langt de fleste tilfælde kan indstilles til at være en rentabel investering for din virksomhed.
Google Ads er en af de mest omkostningseffektive former for markedsføring, som findes. Omkostningerne pr. kunde er ofte signifikant lavere end ved brug af andre medier. Med Google Ads rammer du kunden med dit budskab i det øjeblik, han eller hun leder efter netop dit produkt eller din service.
Større undersøgelser viser, at Google Ads vinder på konverteringsrate hver gang sammenlignet med organisk trafik. Dette skyldes i høj grad, at man selv kan styre budskabet og de søgeord, man vil findes på.
En af de store fordele ved Google Ads er, at man i løbet af ganske få minutter kan komme online, og på samme måde kan man i løbet af få minutter stoppe kampagnen igen. På den måde kan man eksempelvis starte sin kampagne det øjeblik, ordrebogen er tom, og når kalenderen igen er fuld, kan man med et enkelt klik stoppe kampagnen igen. Det er også muligt at justere kampagnerne, så der kommer fokus på varer eller ydelser med særlig høj fortjeneste eller hvor lageret er stort og modsat kommer mindre fokus på varer og ydelser, som er tæt på udsolgt eller hvor fortjenesten er lav.
“
Online-Results leverer god og relevant sparring og tager selv initiativ til kampagnemuligheder. De er reelle at handle med og tænker over vores behov. Samtidig er de særligt dygtige på uddannelsesområdet. De kommer med friske ideer og forslag, også til de kanaler de unge målgrupper primært ser, fx Facebook eller YouTube.
Carina Leth
Kommunikationsmedarbejder, HF & VUC Roskilde